joi, 11 aprilie 2013

Haihui printre bloguri

Azi sunt în toane bune. Aşa cum aţi aflat, cei care aţi lecturat articolul de ieri, Windows-ul este proaspăt reinstalat, zboară precum rândunica prin on-line, asemenea în off-line. Am avut aşadar, tot timpul să mă plimb liber şi netânjenit prin spaţiul virtual, motiv pentru care vă invit la o nouă hoinăreală blogosferică, aşa cum nu demult am făcut-o pentru întâia dată. Înainte să încep
scurta trecere în revistă a descoperilor din ultima vreme (mi-au rămas şi nişte restanţe de data trecută), ţin neapărat să-i mulţumesc Antonelei, care într-o discuţie pe ToateBogurile, mi-a atras atenţia asupra unor bloguri, două la număr, cu adevărat deosebite, o să vedeţi, în cele ce urmează, de ce spun asta. Acum, vă pun doar o întrebare, se poate considera retorică, închipuiţi-vă aşadar ajunşi la venerabila vârstă a senectuţii, undeva între 70 şi 90 de ani; în atari condiţii, v-aţi mai complica viaţa scriind pe un blog...

Primul blog, care are legătură directă cu ce spuneam un pic mai devreme este semnat Pamfletarul Orb. Autorul, are 73 de ani şi un stil de redactare nemaipomenit, un amestec de umor fin şi atingerea unor subiecte social-politice cât se poate de serioase, în doze înţelept calculate şi precis cântărite; rezultatul (cel puţin acela observat personal), o lectură reconfortantă, iar la încheierea fiecărui articol regreţi că s-a terminat prea repede (şi nu vorbim aici de articole tip SMS, să ne înţelegem). Vă dau doar 3 linkuri, dar să nu înţelegeţi de aici că doar acestea merită (ba chiar trebuie) citite.
  • http://pamfletarul-orb.blogspot.ro/2013/04/cascheta-cu-pacanele.html
  • http://pamfletarul-orb.blogspot.ro/2013/04/gogosi-calde-ep-9.html
  • http://pamfletarul-orb.blogspot.ro/2013/04/dresorii-de-veverite.html#more
Pentru cel de-al doilea blog, care mi-a fost recomandat, Surorile Marx, cuvintele nu-şi găsesc rostul, poate mirobolant, da’ tot nu-i suficient. În fine umorul articolelor este debordant... De fapt, citiţi-l, nu veţi regreta... Vă las cele 3 linkuri obişnuite, dar reţineţi: doamnele sunt în etate de 91, respectiv 93 de ani... mulţi ‘nainte, ce altceva să mai spun...
Un alt blog deosebit, după părerea mea, Răzbunarea căpşunarului, la fel bine garnisit, ba chiar din plin, cu umor, cu sau fără tentă politică, acestea din urmă părcă sunt ceva mai multe, din ce mi-am dat eu seama. Bun, nu va dezvălui prea multe, să nu stric plăcerea primei lecturi. Da, aţi intuit corect, obişnuitele e linkuri urmează…
Acum să lăsăm gluma, pamfletul şi chestiunile de "bon plaisir" să ne ocupăm de lucruri serioase, uneori se mai strică ceva şi este bine dacă avem antidotul, se numeste Ionică Mesterică, predestinat nume… Eh, bine pe acel site am găsit de toate, de la reţete culinare până la sfaturi pentru casă şi grădină şi să nu uit un detaliu important, vă puteţi promova blogul la aceeaşi adresă.

Ultimul blog, pe care voiam să-l prezint încă de data trecută dar mă lungisem prea mult, aşa că am amânat, se cheamă: 1000 de locuri de văzut, 1000 de chestii de făcut. Pe lângă articolele pline de informaţie valoroasă, fotografiile reprezentând locuri din lumea largă, unde unii dintre noi vom ajunge poate cel mult cu degetul pe hartă, sunt extraorinare. Intraţi să vedeţi…

16 comentarii:

  1. Interesante bloguri, cele de care nu ştiam. Uite, că pe Răzbunarea căpşunarului se scrie cu "pulpă", Ionică Meşterică chiar le ştie pe toate, iar atâtea locuri ... n-avem timp să trăim să le vedem pe toate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, da... Căpşunarul e mai slobod la gură, totuşi un limbaj prea academic omora puţin din hazul articolelor... ;)
      Acum, poate că eu sunt mai puţin sensibil unele expresii de cazarmă (că doar am trecut pe acolo, aproape de Constanţa pe aeroport) :D

      Ștergere
  2. "Pamfletarul Orb"...este the best!!! Nu îmi doresc decât atunci când voi avea 73 de ani, să am mintea sa...laser! (Am dubii mari în ceea ce priveşte vârsta, dar asta nu e deloc definitorie! ) Citiţi-l! Merită, pe bune!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Jasmine pentru apreciere. Da, Pamfletarul are un umor teribil... :))

      Ștergere
  3. Hello, aici se vorbeste despre mine, sper ca nu pe la spate... :-) Multumesc tuturor pentru aprecieri! Jasmin, ai dubii in ceea ce priveste varsta mea pentru ca dupa fiecare comentariu iti trimit cate un pupic... Pentru ca pot si, desi te deruteaza :-) , este felul meu de a te iubi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohh, da, evident ca se vorbeste, in termeni admirativi. Am descoperit recent blogul "Pamfletarul orb", in urma unei recomandari primite pe Toate blogurile. Am citit cateva articole, suficient cat sa consider ca daca tot hoinaresc pe bloguri sa aduc ceva cu mine inapoi... si-am adus. Iar pentru ca peste prezentul meu articol se va asterne praful, fiindca se vor adauga alte articole peste, si pt ca doresc sa fie gasit de cei care intra aici, o sa trec adresa la blogroll... sa aiba lumea ce sa barfeasca si la anu' ;-)

      Ștergere
  4. Excelente recomandări, ca şi data trecută, dar era aiurea rău să comentez atunci:))! Blogu' surorilor l-am descoperit şi eu chiar săptămâna asta; e sublim! Ce să zic...faci descoperiri foarte bune;)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te referi la faptul că data trecută blogul tău era prezent în textul articolului... şi de ce-ar fi fost aiurea :) Nah că acu' îti Colţu' tău, vezi şi pe "blogroll"... asta înseamnă că nu o să mai cometezi pe aici?! :P
      Surorile Marx sunt ceva ce nu trebuie ratat.
      Mersi pentru vizită, aprecieri şi mai ales pentru comentariu :)

      Ștergere
  5. Excelente recomandari.

    Din cauza modificarilor pe care le-ai facut la sistemul de comentarii nu cred ca voi mai reusi sa comentez pe aici :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, mă bucur că ţi s-au părut interesante :)

      Am avut scos ANONIM, vezi aticolul SAH-ONLINE, am lăsat unul din comentarii, desi Google îl pusese iniţial in spam ... apoi veneau cate 3 - 4 pe zi tot cu trimiteri la situri ciudate....

      ACUM AM REVENIT LA VECHILE SETĂRI. Cred că acum s-a rezolvat! :)
      Nu credeam că o să întâmpini probleme pt că ai mai avut comentarii :))

      Ștergere
    2. Nu e vorba de intampinat probleme dar nu-mi place sa fiu obligat sa ma inregistrez cu un cont extern ca sa pun uun comentariu pe BLOG.
      Acum un an, cand cativa bloggeri mari au ales sa implementeze pe blogurile lor doar posibilitatea de a comenta cu contul de facebook, am renuntat sa-i mai citesc pentru ca refuz sa fiu obligat la o actiune care nu-mi convine ... dar fiecare e liber sa-si gestioneze blogul asa cum crede.
      Daca ti-ai facut blog si ai permis comentarii la articolele publicate trebuie sa-ti asumi si riscul de a primi spam. Problema poate fi rezolvata destul de rapid, chiar daca iti consuma ceva timp, prin stergerea manuala a acelor comentarii.

      Ștergere
    3. Nici mie nu-mi prea venea sa debifez optiunea Anonim, in plus ma gandeam ca nu afecteaza pe aceia care comenteaza de pe o adresa de blog cunoscuta... Pe de alta parte nici nu doream sa "agresez" ochii cititorului cu tot felul de "informatii" irelevante, unele chiar dubioase...

      Intre timp am aflat ca nu-i nevoie sa sterg manual, marchez ca spam... de atunci s-au mai adunat vreo 20 de genul acela... :)

      Ștergere
  6. :)) merci de reclama facuta la blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere, dar n-aş considera-o tocmai reclamă, dezideratul articolului era să prezinte doar nişte preferinţe personale, probabil subiective, deşi sincere... după cum spune chiar subtitlul blogului meu.
      Multumesc pentru vizită şi te mai aştept

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.